Le eseesega i le va o moli auala la ma moli auala masani

O moli o le auala e faʻamalosia e le tioata tioata silicon sola, maa faʻamaufaʻailoga e leai se faʻaleleia o valve (colloidal batteries) e teu ai le malosi eletise, moli LED e sili ona susulu e fai ma faʻamalamalamaga, ma faʻatonutonuina e le atamai faʻatonu ma faʻamalo e sui ai le malosi masani a le malo. moli.moli auala.Leai se mana'oga e tu'u uaea, leai se eletise AC, leai ni pili eletise;DC sapalai mana, pulea photosensitive;mautu lelei, ola umi, maualuga le malamalama lelei, faʻapipiʻi faigofie ma tausiga, maualuga le saogalemu, faʻasaoina o le malosi, puipuiga o le siʻosiʻomaga, tamaoaiga ma aoga aoga.E mafai ona fa'aaogaina lautele i le taulaga autu ma auala lona lua, nu'u, falegaosimea, tafaoga maimoa, pakaga taavale ma isi nofoaga.

E mafai ona fa'atulagaina le moli auala e fa'amautinoa ai le fa'agaioiga masani i timuga tau mo le sili atu i le 8-15 aso!O lona faiga e aofia ai panels sola, pou moli, ulu moli LED, pule moli la, maa (e aofia ai incubators maa) ma fale molī, ma isi e aofia ai le tele o vaega.

1.High luminous lelei, maualalo le faʻaaogaina o le eletise, umi le ola tautua ma le maualalo o le vevela galue.

asfsd

2.Saogalemu malosi ma le faʻamaoni

casdcs

3. Saosaoa tali vave, laʻititi iunite, lanu meamata ma le puipuiga o le siosiomaga.

cdscfsd

4. I lalo o le malamalama lava e tasi, o le faʻaaogaina o le eletise o le tasi vaesefulu o lamepa moli ma le tasi vaetolu o lamepa faʻafefete, aʻo le umi o le ola e 50 taimi o moli faʻamalama ma 20 taimi o lamepa faʻafefe.Le tupulaga lona fa o mea moli.

cdssf

5.O le oʻo mai o se tasi o le malosi maualuga o le LED o se oloa lelei mo le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaogaina o faʻamalama mo le maketi.O le a avea ma se tasi o mea sili na faia e tagata ina ua uma ona faia e Edison le moli moli.

Vaega

1.Fa'asao malosi: Tuuina atu le malosi eletise e ala i le liua o le la photoelectric, lea e le gata ma e le gata.

2.Puipuiga o le siosiomaga: leai se filogia, leai se pisa, leai se radiation.Saogalemu: leai ni faʻalavelave faʻafuaseʻi e pei o le eletise, afi, ma isi.

3.Faigofie: E faigofie le faʻapipiʻiina, e le manaʻomia le uaea pe eli le eleele mo le fausiaina, ma e leai se popolega e uiga i le motusia o le eletise.

4.Le soifua tautua umi: O le oloa o loʻo i ai mea faʻatekonolosi maualuga, o le faʻatonutonuina o le faiga ma mea faʻaoga o faʻailoga faavaomalo uma, mamanu atamai, ma le faʻatuatuaina lelei.

5.Tulaga maualuga: oloa maualuga-tekonolosi, malosi lanu meamata, o le iunite tagata faʻapipiʻi taua tele i le faasaienisi ma tekinolosi, faʻaleleia ata lanu meamata, ma le faʻaleleia o vasega.

6.Laiti tupe teufaafaigaluega: tasi le taimi tupe teufaafaigaluega e tutusa ma le alternating current (o le aofaʻi o alternating current investments from substation, power supply, control box, cable, engineering, etc.), tasi le taimi faʻafaigaluega, faʻaaogaina umi.


Taimi meli: Feb-25-2022